Pentru unii, Procurementul este doar un termen pompos, “mascand” o activitate la care toata lumea se pricepe, si anume aceea de a cumpara bunurile si serviciile de care compania are nevoie. Insa Procurement inseamna mai mult decat atat! Fie ca sunt centralizate sau descentralizate, fie ca sunt integrate in departamentul Operational, Supply Chain sau Financiar, fie ca sunt destinate revanzarii, consumului intern sau transformarii ulterioare, Achizitiile / Procurementul reprezinta o veriga de nelipsit din orice companie. Rolul Procurementului este unul complex: sa se alinieze la strategia companiei si sa urmeze initiativele managementului, sa economiseasca timp si bani, sa reduca riscurile, sa asigure un proces transparent si controlat, sa imbunatateasca performanta furnizorilor, sa inoveze, sa gaseasca modalitati de crestere a veniturilor, sa fie un partener de incredere, sa fie orientat inspre imbunatatirea continua, sa livreze servicii cu valoare adaugata care sa faca diferenta. Pe scurt, sa genereze PERFORMANTA!